• Главная
  • Карта сайта
Не найдено

Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі - BBC News Російська служба

  1. Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі
  2. Що вирішили в РБК
  3. "Не хочуть розібратися"
  4. Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі
  5. Що вирішили в РБК
  6. "Не хочуть розібратися"
  7. Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі
  8. Що вирішили в РБК
  9. "Не хочуть розібратися"

Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі

Media playback is unsupported on your device

Депутати Держдуми про результати комісії з етики з Леонідом Слуцьким

Медіахолдинг РБК вирішив відкликати всіх своїх журналістів з роботи з висвітлення діяльності Держдуми. Таке рішення в холдингу ухвалили після того, як думська комісія з етики не знайшла порушень у діях депутата Леоніда Слуцького, на домагання з боку якого поскаржилися кілька журналісток.

Слідом за РБК про припинення роботи в Держдумі оголосили телеканал "Дощ" і радіо "Ехо Москви".

Радіостанція солідарна з журналістками, що стали жертвами домагань в Держдумі, і розчароване рішенням депутатської комісії з етики, "по суті виправдала таку практику у вищому законодавчому органі країни", - написав у своєму Telegram-каналі головний редактор "Еха" Олексій Венедиктов в четвер вранці.

"Ехо Москви" вважає тепер Державну думу небезпечним місцем роботи для журналістів обох статей (хіба мало які є пристрасті у депутатів) і, відповідно до пропозиції спікера Держдуми В'ячеслава Володіна, відкликає своїх журналістів з Держдуми ", - повідомив Венедиктов.

Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі? Якщо так, то міняйте роботу".

Телеканал RTVI також оголосив про те, що не буде "взаємодіяти" з Держдумою, "поки Леонід Слуцький залишається на своєму посту".

Пізніше до бойкоту приєдналися видання "Лента.ру" і Znak.com (не писатимуть про Слуцькому), а також радіо "Говорить Москва", яке обіцяє супроводжувати всі новини про депутата згадкою про звинувачення в домаганнях. А видання Republic вирішило при згадці Держдуми в своїх статтях додавати в дужках: "Орган державної влади РФ, який виправдовує сексуальні домагання".

Що вирішили в РБК

Напередодні ввечері про "призупинення роботи з Держдумою" заявив телеканал "Дождь". "Жінкам перебувати в Держдумі просто-напросто небезпечно", - заявила головний редактор каналу Олександра Перепелова.

А першим про рішення відкликати акредитованих в Держдумі журналістів холдингу оголосив РБК. Про нього Російській службі Бі-бі-сі в середу повідомила співкерівник об'єднаної редакції РБК Єлизавета Голікова.

Раніше в середу комісія Держдуми з етики розглянула скарги журналісток Бі-бі-сі, RTVI і "Дощу" на домагання з боку депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького. Члени комісії не знайшли доказів непристойної поведінки Слуцького і не стали застосовувати до нього ніяких санкцій.

"Цим рішенням комітет з етики, по суті, визнав нормою можливість сексуальних домагань до журналістів з боку ньюсмейкерів. Ми не згодні з таким підходом і відмовляємося вважати нормальною позицію Думи з цього питання", - сказала Голікова.

З Держдуми відкличуть журналістів не тільки сайту РБК, але і телеканалу, газети і журнали, які входять до складу холдингу. Голікова уточнила, що відмова від роботи журналістів в Держдумі "не позначиться на оперативності і якості інформації про її діяльність".

Начальник управління прес-служби і інформації Держдуми Костянтин Тарасов сказав Бі-бі-сі, що не бачив заяви РБК і не може його прокоментувати. Він також зізнався, що раніше в історії Думи не було випадків, щоб будь-яке ЗМІ відкликало звідти своїх кореспондентів.

Media playback is unsupported on your device

"Це заказуха": депутат Слуцький про звинувачення в домаганнях

Рішення комісії прокоментував також медіахолдинг "Комерсант". У заяві редакції йдеться, що співробітники видавничого дому здивовані і розчаровані рішенням комісії Держдуми з етики та більше не будуть звертатися до Слуцькому як ньюсмейкер.

"Ми вважаємо руйнівним підхід членів комісії, для яких корпоративна етика важливіше справедливості", - сказано в заяві , Опублікованому в четвер на першій шпальті газети "Комерсант".

"Не хочуть розібратися"

Думська комісія з питань етики в середу в закритому режимі вивчила звинувачення в домаганнях. Фаріда Рустамова і Дарина Жук, журналістки Російської служби Бі-бі-сі та телеканалу "Дождь", поскаржилися в комісію на непристойну поведінку депутата, також були присутні на засіданні.

Рустамова і Жук близько години давали пояснення членам комісії. Потім їх вивели із залу, де проходило засідання, і туди через інший вхід, минаючи журналістів, зайшов Слуцький, який очолює думський комітет з міжнародних справ. З ним комісія спілкувалася близько 15 хвилин.

Image caption Депутат у своєму "Фейсбуці" 8 березня вибачився перед жінок, яким "коли-небудь вільно чи мимоволі заподіяв будь-які переживання", не уточнивши, що саме він має на увазі

Депутат від ЛДПР відмовився детально коментувати засідання комітету.

Рустамова сказала Бі-бі-сі, що, за її враженням, "депутати не хочуть розібратися з тим, що сталося", а просто "поділилися своїми поглядами на життя і мораль". За її словами, члени комісії з етики задавали питання не по суті події, а про "побічних обставин": зокрема, чому журналістки вирішили говорити про це тільки зараз і чи немає в цьому спроби очорнити Слуцького.

На початку березня Рустамова розповіла про випадок сексуального домагання з боку Слуцького. Вона повідомила, що у неї є аудіозапис, на якій чутно, як депутат робить їй непристойні пропозиції. Аудіо є у Бі-бі-сі, розшифровка запису наведена в тексті .

На зауваження Рустамова "ви розпускає руки" Слуцький, згідно із записом, відповів: "Я руки не розпускаю, ну так якщо, чуть-чуть. Розпускати руки - це негарне вираз".

До цього в лютому про непристойну поведінку Слуцького повідомили заступник головного редактора телеканалу RTVI Катерина Котрікадзе , Яка раніше працювала на грузинському телебаченні, і продюсер телеканалу "Дождь" Дар'я Жук . Котрікадзе, Жук і Рустамова подали заяви в думську комісію з етики.

Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі

Media playback is unsupported on your device

Депутати Держдуми про результати комісії з етики з Леонідом Слуцьким

Медіахолдинг РБК вирішив відкликати всіх своїх журналістів з роботи з висвітлення діяльності Держдуми. Таке рішення в холдингу ухвалили після того, як думська комісія з етики не знайшла порушень у діях депутата Леоніда Слуцького, на домагання з боку якого поскаржилися кілька журналісток.

Слідом за РБК про припинення роботи в Держдумі оголосили телеканал "Дощ" і радіо "Ехо Москви".

Радіостанція солідарна з журналістками, що стали жертвами домагань в Держдумі, і розчароване рішенням депутатської комісії з етики, "по суті виправдала таку практику у вищому законодавчому органі країни", - написав у своєму Telegram-каналі головний редактор "Еха" Олексій Венедиктов в четвер вранці.

"Ехо Москви" вважає тепер Державну думу небезпечним місцем роботи для журналістів обох статей (хіба мало які є пристрасті у депутатів) і, відповідно до пропозиції спікера Держдуми В'ячеслава Володіна, відкликає своїх журналістів з Держдуми ", - повідомив Венедиктов.

Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі? Якщо так, то міняйте роботу".

Телеканал RTVI також оголосив про те, що не буде "взаємодіяти" з Держдумою, "поки Леонід Слуцький залишається на своєму посту".

Пізніше до бойкоту приєдналися видання "Лента.ру" і Znak.com (не писатимуть про Слуцькому), а також радіо "Говорить Москва", яке обіцяє супроводжувати всі новини про депутата згадкою про звинувачення в домаганнях. А видання Republic вирішило при згадці Держдуми в своїх статтях додавати в дужках: "Орган державної влади РФ, який виправдовує сексуальні домагання".

Що вирішили в РБК

Напередодні ввечері про "призупинення роботи з Держдумою" заявив телеканал "Дождь". "Жінкам перебувати в Держдумі просто-напросто небезпечно", - заявила головний редактор каналу Олександра Перепелова.

А першим про рішення відкликати акредитованих в Держдумі журналістів холдингу оголосив РБК. Про нього Російській службі Бі-бі-сі в середу повідомила співкерівник об'єднаної редакції РБК Єлизавета Голікова.

Раніше в середу комісія Держдуми з етики розглянула скарги журналісток Бі-бі-сі, RTVI і "Дощу" на домагання з боку депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького. Члени комісії не знайшли доказів непристойної поведінки Слуцького і не стали застосовувати до нього ніяких санкцій.

"Цим рішенням комітет з етики, по суті, визнав нормою можливість сексуальних домагань до журналістів з боку ньюсмейкерів. Ми не згодні з таким підходом і відмовляємося вважати нормальною позицію Думи з цього питання", - сказала Голікова.

З Держдуми відкличуть журналістів не тільки сайту РБК, але і телеканалу, газети і журнали, які входять до складу холдингу. Голікова уточнила, що відмова від роботи журналістів в Держдумі "не позначиться на оперативності і якості інформації про її діяльність".

Начальник управління прес-служби і інформації Держдуми Костянтин Тарасов сказав Бі-бі-сі, що не бачив заяви РБК і не може його прокоментувати. Він також зізнався, що раніше в історії Думи не було випадків, щоб будь-яке ЗМІ відкликало звідти своїх кореспондентів.

Media playback is unsupported on your device

"Це заказуха": депутат Слуцький про звинувачення в домаганнях

Рішення комісії прокоментував також медіахолдинг "Комерсант". У заяві редакції йдеться, що співробітники видавничого дому здивовані і розчаровані рішенням комісії Держдуми з етики та більше не будуть звертатися до Слуцькому як ньюсмейкер.

"Ми вважаємо руйнівним підхід членів комісії, для яких корпоративна етика важливіше справедливості", - сказано в заяві , Опублікованому в четвер на першій шпальті газети "Комерсант".

"Не хочуть розібратися"

Думська комісія з питань етики в середу в закритому режимі вивчила звинувачення в домаганнях. Фаріда Рустамова і Дарина Жук, журналістки Російської служби Бі-бі-сі та телеканалу "Дождь", поскаржилися в комісію на непристойну поведінку депутата, також були присутні на засіданні.

Рустамова і Жук близько години давали пояснення членам комісії. Потім їх вивели із залу, де проходило засідання, і туди через інший вхід, минаючи журналістів, зайшов Слуцький, який очолює думський комітет з міжнародних справ. З ним комісія спілкувалася близько 15 хвилин.

Image caption Депутат у своєму "Фейсбуці" 8 березня вибачився перед жінок, яким "коли-небудь вільно чи мимоволі заподіяв будь-які переживання", не уточнивши, що саме він має на увазі

Депутат від ЛДПР відмовився детально коментувати засідання комітету.

Рустамова сказала Бі-бі-сі, що, за її враженням, "депутати не хочуть розібратися з тим, що сталося", а просто "поділилися своїми поглядами на життя і мораль". За її словами, члени комісії з етики задавали питання не по суті події, а про "побічних обставин": зокрема, чому журналістки вирішили говорити про це тільки зараз і чи немає в цьому спроби очорнити Слуцького.

На початку березня Рустамова розповіла про випадок сексуального домагання з боку Слуцького. Вона повідомила, що у неї є аудіозапис, на якій чутно, як депутат робить їй непристойні пропозиції. Аудіо є у Бі-бі-сі, розшифровка запису наведена в тексті .

На зауваження Рустамова "ви розпускає руки" Слуцький, згідно із записом, відповів: "Я руки не розпускаю, ну так якщо, чуть-чуть. Розпускати руки - це негарне вираз".

До цього в лютому про непристойну поведінку Слуцького повідомили заступник головного редактора телеканалу RTVI Катерина Котрікадзе , Яка раніше працювала на грузинському телебаченні, і продюсер телеканалу "Дождь" Дар'я Жук . Котрікадзе, Жук і Рустамова подали заяви в думську комісію з етики.

Бойкот Слуцького: як ЗМІ відповіли депутату і всієї Держдумі

Media playback is unsupported on your device

Депутати Держдуми про результати комісії з етики з Леонідом Слуцьким

Медіахолдинг РБК вирішив відкликати всіх своїх журналістів з роботи з висвітлення діяльності Держдуми. Таке рішення в холдингу ухвалили після того, як думська комісія з етики не знайшла порушень у діях депутата Леоніда Слуцького, на домагання з боку якого поскаржилися кілька журналісток.

Слідом за РБК про припинення роботи в Держдумі оголосили телеканал "Дощ" і радіо "Ехо Москви".

Радіостанція солідарна з журналістками, що стали жертвами домагань в Держдумі, і розчароване рішенням депутатської комісії з етики, "по суті виправдала таку практику у вищому законодавчому органі країни", - написав у своєму Telegram-каналі головний редактор "Еха" Олексій Венедиктов в четвер вранці.

"Ехо Москви" вважає тепер Державну думу небезпечним місцем роботи для журналістів обох статей (хіба мало які є пристрасті у депутатів) і, відповідно до пропозиції спікера Держдуми В'ячеслава Володіна, відкликає своїх журналістів з Держдуми ", - повідомив Венедиктов.

Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі? Якщо так, то міняйте роботу".

Телеканал RTVI також оголосив про те, що не буде "взаємодіяти" з Держдумою, "поки Леонід Слуцький залишається на своєму посту".

Пізніше до бойкоту приєдналися видання "Лента.ру" і Znak.com (не писатимуть про Слуцькому), а також радіо "Говорить Москва", яке обіцяє супроводжувати всі новини про депутата згадкою про звинувачення в домаганнях. А видання Republic вирішило при згадці Держдуми в своїх статтях додавати в дужках: "Орган державної влади РФ, який виправдовує сексуальні домагання".

Що вирішили в РБК

Напередодні ввечері про "призупинення роботи з Держдумою" заявив телеканал "Дождь". "Жінкам перебувати в Держдумі просто-напросто небезпечно", - заявила головний редактор каналу Олександра Перепелова.

А першим про рішення відкликати акредитованих в Держдумі журналістів холдингу оголосив РБК. Про нього Російській службі Бі-бі-сі в середу повідомила співкерівник об'єднаної редакції РБК Єлизавета Голікова.

Раніше в середу комісія Держдуми з етики розглянула скарги журналісток Бі-бі-сі, RTVI і "Дощу" на домагання з боку депутата від ЛДПР Леоніда Слуцького. Члени комісії не знайшли доказів непристойної поведінки Слуцького і не стали застосовувати до нього ніяких санкцій.

"Цим рішенням комітет з етики, по суті, визнав нормою можливість сексуальних домагань до журналістів з боку ньюсмейкерів. Ми не згодні з таким підходом і відмовляємося вважати нормальною позицію Думи з цього питання", - сказала Голікова.

З Держдуми відкличуть журналістів не тільки сайту РБК, але і телеканалу, газети і журнали, які входять до складу холдингу. Голікова уточнила, що відмова від роботи журналістів в Держдумі "не позначиться на оперативності і якості інформації про її діяльність".

Начальник управління прес-служби і інформації Держдуми Костянтин Тарасов сказав Бі-бі-сі, що не бачив заяви РБК і не може його прокоментувати. Він також зізнався, що раніше в історії Думи не було випадків, щоб будь-яке ЗМІ відкликало звідти своїх кореспондентів.

Media playback is unsupported on your device

"Це заказуха": депутат Слуцький про звинувачення в домаганнях

Рішення комісії прокоментував також медіахолдинг "Комерсант". У заяві редакції йдеться, що співробітники видавничого дому здивовані і розчаровані рішенням комісії Держдуми з етики та більше не будуть звертатися до Слуцькому як ньюсмейкер.

"Ми вважаємо руйнівним підхід членів комісії, для яких корпоративна етика важливіше справедливості", - сказано в заяві , Опублікованому в четвер на першій шпальті газети "Комерсант".

"Не хочуть розібратися"

Думська комісія з питань етики в середу в закритому режимі вивчила звинувачення в домаганнях. Фаріда Рустамова і Дарина Жук, журналістки Російської служби Бі-бі-сі та телеканалу "Дождь", поскаржилися в комісію на непристойну поведінку депутата, також були присутні на засіданні.

Рустамова і Жук близько години давали пояснення членам комісії. Потім їх вивели із залу, де проходило засідання, і туди через інший вхід, минаючи журналістів, зайшов Слуцький, який очолює думський комітет з міжнародних справ. З ним комісія спілкувалася близько 15 хвилин.

Image caption Депутат у своєму "Фейсбуці" 8 березня вибачився перед жінок, яким "коли-небудь вільно чи мимоволі заподіяв будь-які переживання", не уточнивши, що саме він має на увазі

Депутат від ЛДПР відмовився детально коментувати засідання комітету.

Рустамова сказала Бі-бі-сі, що, за її враженням, "депутати не хочуть розібратися з тим, що сталося", а просто "поділилися своїми поглядами на життя і мораль". За її словами, члени комісії з етики задавали питання не по суті події, а про "побічних обставин": зокрема, чому журналістки вирішили говорити про це тільки зараз і чи немає в цьому спроби очорнити Слуцького.

На початку березня Рустамова розповіла про випадок сексуального домагання з боку Слуцького. Вона повідомила, що у неї є аудіозапис, на якій чутно, як депутат робить їй непристойні пропозиції. Аудіо є у Бі-бі-сі, розшифровка запису наведена в тексті .

На зауваження Рустамова "ви розпускає руки" Слуцький, згідно із записом, відповів: "Я руки не розпускаю, ну так якщо, чуть-чуть. Розпускати руки - це негарне вираз".

До цього в лютому про непристойну поведінку Слуцького повідомили заступник головного редактора телеканалу RTVI Катерина Котрікадзе , Яка раніше працювала на грузинському телебаченні, і продюсер телеканалу "Дождь" Дар'я Жук . Котрікадзе, Жук і Рустамова подали заяви в думську комісію з етики.

Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі?
Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі?
Володін 7 березня сказав журналісткам, які працюють в нижній палаті парламенту: "Вам небезпечно працювати в Думі?
Новости
Провайдеры:
  • 08.09.2015

    Batyevka.NET предоставляет услуги доступа к сети Интернет на территории Соломенского района г. Киева.Наша миссия —... 
    Читать полностью

  • 08.09.2015
    IPNET

    Компания IPNET — это крупнейший оператор и технологический лидер на рынке телекоммуникаций Киева. Мы предоставляем... 
    Читать полностью

  • 08.09.2015
    Boryspil.Net

    Интернет-провайдер «Boryspil.net» начал свою работу в 2008 году и на данный момент является одним из крупнейших поставщиков... 
    Читать полностью

  • 08.09.2015
    4OKNET

    Наша компания работает в сфере телекоммуникационных услуг, а именно — предоставлении доступа в сеть интернет.Уже... 
    Читать полностью

  • 08.09.2015
    Телегруп

    ДП «Телегруп-Украина» – IT-компания с 15-летним опытом работы на рынке телекоммуникационных услуг, а также официальный... 
    Читать полностью

  • 08.09.2015
    Софтлинк

    Высокая скоростьМы являемся участником Украинского центра обмена трафиком (UA — IX) с включением 10 Гбит / сек... 
    Читать полностью